13 Ocak 2021 Çarşamba

Neyi bekliyorum?

Batı felsefesini okudum, yedim yuttum, anladım, yerimi de buldum. Nihilist, existentialist, stoic filan filan, tamam. Sonra az daha öldürüyordun beni, hadi oradan da çıktık. Cognitive behavioural terapi, Freud, çocukluğuna in, ilaçlar filan filan. Bütün addictionları bırakmışken ve tam da mutluluğu buldum derken niye onu benden alıyorsun, hem de böyle alıyorsun?

Cevabı için bu sefer de doğuya gideyim o felsefeleri de yiyip yutayım dedim, spiritualism, sufism, tao filan filan, tamam. Chakraları açtım, dönüşüm değişim, eee yaptım, cycle tamamlandı, meditasyon yoga.  Herkesi de affettim, akışa da bıraktım, kontrol yok dedim, teslim oldum. 

Eee ben niye hala ölü gibi hissediyorum? Her sabah niye böyle uyanıyorum, güneş bile çıkmışken.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder